God kveld alle sammen.

 

 

 

Nå er kvelden kommet og jeg fikk ikke skrevet noe før nå for det har vært en del å gjøre her i dag , jeg fikk bert ut all papp og papir i dag som de tømte konteineren som det skulle i for hver gang jeg skulle kaste det så har den vært full.

 

Da jeg hadde tid til å oppdatere så var det ikke mulighet til å få gjort  det for da var blogg.no nede for telling, da er det ikke så lett og få gjort noe her inne.

 

Jeg tror jeg må ta meg en tur til fastlegen i morgen, for formen min har ikke vært dårlig i flere uker jeg har ventet i det lengste i håp om at det skulle rette seg av seg selv men det har det ikke gjort merker jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

1 kommentar
    1. Lykke til hos legen, håper det ikke er noe alvorlig!
      Jeg har gått tur, ryddet inn ting som stod ute siden det er meldt møkkavær, og så har jeg strikket litt. Ble sur da jeg oppdaget at jeg har gått litt vill i mønsteret, så må plukke opp noe igjen. I morgen, ikke nå.
      Ha det fint, og klem til deg og Elvis!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg