God jul.

 

 

 

God jul i stua til dere alle som er alene eller sammen med noen i kveld, dette er en kveld for barna og familier ja det er jo for alle. På dagen i dag så tok jeg telefon til mine to gutter, jeg ringte venninnen min også og ønsket god jul. Jeg gikk på butikken og handlet siste tingene jeg trengte til maten, så jeg hadde alt til denne kvelden som jeg faktisk ikke har gledet meg til. Det som er positivt er at det er så mye koselig på tv som jul i Flåklypa, den sitter jeg og ser på nå på tv2.

 

 

Men jeg gleder meg til i morgen for da kan jeg gå ut en tur, uten å bli sett rart på for i morgen så er det ikke så mange som er ute tror jeg da.

 

Nå ønsker jeg dere alle en riktig god jul.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. God jul Britt.

        Ja jeg skal ut på tur i morgen jeg også, og de som glor får gjøre det så mye de vill for meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Det var kjempefint at julekvelden ble kjempefin, her ble den nesten som alle andre kvelder koste meg litt med julegaver og godis.

            Ønsker deg og dine en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg