God jul folkens.

 

 

 

Så er dagen kommet og jeg kan ønske dere ute i den store verden en riktig god jul, jeg har vært på gravlunden og ønsket min mor og resten av familien som er der ute en riktig god jul selv om jeg ikke møter dem der ute så føler jeg meg velkommen der tente lys på graven til min mor og de to andre gravene der ute som tilhører min familie.

 

Har også vært hos venninnen min på jule lunsj og vært i butikken og handlet litt og fikk kjøpt batterier til juletre lysene mine, så nå kan jeg ønske dere alle en riktig god og fredfull jul er jo ikke alle steder det er fred og der er det vist helt forferdelig men her til lands er det fred.

 

Nei nå skal jeg lage meg litt mat fikk med meg hjemmelaget surkål fra venninnen min, så jule pølse og medisterkakene skal jeg slenge i steikepanna og varme opp surkålen så er julemiddagen min ferdig.

 

Lag dere en kjempefin julekveld om du er sammen med familie og venner eller sitter helt alene som jeg gjør, så kos deg med god mat og godteri så blir kvelden fullkommen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Riktig god jul til deg, Aud- Marit. 🥰 Håper dagen er overkommelig, og at du klarer å finne ro og kose deg. Klemmer.

      1. Tusen takk og jeg ønsker deg en riktig god jul, dagen har vært fin den med jule lunsj med venninnen min og en lang tur i finværet. Ja jeg klarer å finne roen og jeg har kost meg, nå går det i tv titting som det pleier på kveldene.

        Ønsker deg en fredelig og kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg