God dag.

 

 

 

Da jeg våknet i dag så var det ett vakkert vårvær, satte meg til med kaffekoppen og noe å bite i for å lese noen blogger. Så satte tanken inn nei i dag er jo butikken oppe så da er det lurt å få ryddet opp litt på kjøkkenet, jeg har så lite kjøkken at med tre fulle bære poser med flasker så er det nesten ikke plass til meg selv der inne så de kan jeg gå med i dag og handle litt i samme slengen for de flaskepengene. Da får jeg gjort to ting på en gang ryddet og handlet nei det er tre for jeg får jo gått meg en liten tur i samme slengen, det blir ikke med bare den turen men det er en god oppvarming til den turen jeg skal ha etter jeg har vært i butikken.

 

Jeg skal jo ut i naturen i dag også har gjort i stand nesten alt til den turen, har igjen og koke noen pølser som jeg skal ha på en termos så er jeg klar for tur. Må jo ha med noe å spise på tur selv om man ikke kan tenne bål så kan man jo ha med varmmat på tur, det er jo bare å gjøre det klart hjemme å ha det på termos vanskeligere er det ikke er jo bare fantasien som setter sperrer for hva en kan ha med seg.

 

 

Nei nå får jeg avslutte her sånn at det ikke bare blir rot.

 

 

Lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Riktig god påske videre 😊 Det blir jo 3 ting for deg – ryddet på kjøkkenet, handlet litt og tur. Misunner, men unner dere, som kan ut i skog og mark. Etter 50 pluss år på beina, og veldig aktiv på tur hver eneste dag, er det overhodet ikke det samme å rulle i stol langs støvete veier. Jeg får lese blogger og kose meg med andres turer 😊 Veldig koselig med pølser på termos på tur 😊 Ikke verdt å tenne opp bål nå. Ha det fint ❤

      1. Ja det ble tre ting på kort tid, skjønner godt at du er litt misunnelig er ikke gøy med rulletur på støvete skogsveier.

        Jeg gikk litt opp på en høyde og der ble jeg sittende og se utover byen, der oppe koste jeg meg med pølser to stykk og satte meg godt til rette i solen og tittet utover området jeg bor fint. Hadde jeg tenkt meg om så var det laget i stand med bålpanne og grill som vi kan bruke der oppe, det hadde jeg rett og slett glemt er jo bare å ta med vann i en flaske for slukking den er jo i bruk sommer som vinter er jo bare å bruke hodet.

        Ønsker deg en kjempefin påske videre .

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg