God dag. Tror jeg da.

 

 

 

Det er alltid god at det er hverdag, i alle fall noen ganger. Det er jo noen dager som ikke er så gode som andre dager. Som i dag så er det en slik dag som ikke er så god, folk ser jo ikke det på meg at jeg har en dag som ikke er så gode. Det er jo en blanding av vondt i kroppen og hodet som ikke er så godt, med det som jeg mener med at ikke hodet er godt er at psykisk er det ikke noen god dag i dag. Mange mener at jeg sikkert har en dårlig dag, men slik er det ikke for når man sliter med å komme seg over dørstokken for å gå seg en tur. Føler at noen er ute etter meg eller jeg veit ikke hva jeg møter når jeg er ute, er rett og slett så ille at jeg ikke tørr å gå i postkassa en gang for jeg kan jo møte noen. Det er ikke lett å leve med angst, noen mener det bare er å ta seg sammen å gå ut så enkelt er det pokker meg ikke. Dere som ikke har prøvd å ha det slik veit pokker meg ikke hvordan det er, å jeg er så dritt lei av folk som mener at det bare er å gjøre sånn og sånn så går alt veldig bra. Nei det gjør da ikke det man må jo jobbe seg igjennom det, så i dag veit jeg ikke om det blir noen tur før etter det blir mørkt igjen. Når man har det slik så vil en jo ikke treffe ett eneste menneske, å ingen kan tvinge deg heller å det er jammen godt at en ikke har noen forpliktelser ovenfor noen når man har slike dager som dette. Må jo prøve meg en tur ut på verandaen i alle fall, så jeg får jo litt frisk luft av det også man kan jo gå litt fram og tilbake på den så får en jo inn litt trim også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

12 kommentarer
    1. Kjære deg. Du sliter, men klarer dag for dag. Respekt til deg. Slik jeg skjønner er bloggen din viktig.. og da må du ha en PC som funker. Ikke vet jeg hvor du har kjøpt din PC . Om det er hos noen av de store kjedene som Elkjøp , Power er de opptatt av en ting.. tjene mest mulig penger. For kunden til å tro at det er kun ett år garanti. Har selv vunnet en sak mot en såkalt elgigant. Forbruker rådet tok saken. Vant på dette grunnlag, fikk ny PC . Forbrukerkjøpsloven sier klinkende klart , sitat : « Du kan klage i to eller fem år. Hvor lenge du kan klage er avhengig av hvor lenge produktet er ment å vare ved vanlig bruk. PC og mobiltelefon er eksempel på fem års klagefrist. Hos Forbrukerrådet sitter det skarpskodde jurister som har som oppgave å hjelpe oss forbrukere mot disse grådige selgere. Ring til Forbrukerrådet telefonnummer 23 400 500. Garanterer deg at du for god hjelp, de er til for deg 🙂 de er åpen fra 09.00 til 14.00. Hjemmesiden er Forbrukerrådet.no .

      1. Takk.

        Jeg kjøpte den på Power for snart tre år siden, er først nå i sommer den har begynt å fuske og ikke vil virke som den skal.

        Kjøper ny på torsdag eller fredag når jeg får inn pengene fra en spleis som jeg hadde gående i forrige uke, orker ikke å krangle med dem når det gjelder garantier og slikt har nok med meg selv.

        Kan jo gjøre det neste gang og bruke forbruker rådet.

    2. Du skal ikke krangle med Power, det tar Forbrukerrådet seg av med største glede. Med et par unntak har du etter Forbrukerrådet og Norges lover rett på gratis reperasjon , gratis låne PC i reperasjonstiden. Eller ny PC. Garanti i fem år. Unntaket er om PC har støt eller vannskade. Om ikke det er årsaken, får du ny PC og kan bruke spleispengene på deg selv , litt luksus,det unner jeg deg veldig mye 😊

    3. All respekt til deg som sier i fra om angsten din. Du har sikkert dager som er fine, og andre dager som ikke er så bra. PC er man avhengig av å ha, alt foregår digitalt. Jeg styrer unna Elkjøp. Vi hadde Expert før, men de ble skvisa ut og selskapet skiftet navn til Power. Kjøpte Acer hos dem som jeg hadde i over fire år. Veldig fornøyd. Håper du finner en PC som du blir fornøyd med. Ha en fin dag. Klem i fra nord.

      1. Jeg har mest av de bra dagene, men når angsten kommer og banker på døra så er det såpass ille at jeg prøver å holde meg for meg selv.

        Elkjøp kjøper jeg ikke slike ting, jeg handler hos Power ASUS pc jeg kjøpte der for 3 år siden har jo virket helt fint fram til den begynte å tulle nå i starten av August. Jeg har sett på en HP som jeg syntes virket bra. Ønsker deg en kjempe fin ettermiddag/ kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei. Kjenner mæ så igjen med det å gå ut 🙂 Veien til postkassa e noen gang uoverkommelig. Men så kan det være perioder som e kjempe gode der selv det å ta buss går helt fint. Men pling plutselig må æ av bussen fordi det kom mennesker og satt sæ bak mæ på bussen. Ønske dæ en fin kveld 😊

      1. Jeg har nå funnet ut at jeg kan gå i postkassa en gang i uka for jeg får ikke noe særlig med post, og så kommer det post to ganger i uka å da går det med å ta den inn bare en gang i uka.

        Har jo flest gode dager så det er ikke noe som varer for lenge. Buss det er det år å dag siden jeg tok, tror det er to år siden.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg