Gleder meg til våren.

 

 

 

 

Jeg gleder meg utrolig til våren med grønt gress og nye grønne blader på trærne, og at dyrene kommer på museet som heter laagendalsmuseet et fint fristed med lekeplasser. Der er det også hus fra Kongsberg og Numedal som er fra gamle dager, noen av gårdshusene er fra 1700 og 1800 tallet.

 

Men det jeg syntes er fint med våren er at det blir korpsmusikk i byens gater, som 1 mai og 17 mai som er korpsene og korps elskeres beste dager.

 

 

 

Her er et bilde av et av korpsene her i byen som jeg tok på julaften når de spilte julen inn på sykehjemmet som min mor bodde på fram til sin dødsdag den 9 januar.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg