Gleder meg til i morgen.

 

 

 

 

 

I morgen så gleder jeg meg noe helt utrolig, jeg skal ha samvær med mine to gutter på 11 og 13 år. Har ikke sett dem siden begravelsen til min mor deres mormor, det blir godt og se dem i en mer vanlig og god setting enn i den sammenhengen.

 

 

 

 

Denne gangen satte eldste mann ned foten og ville at vi alle sammen skulle komme hjem til han, for hvorfor er det alltid vi som må kjøre lengst nå vil jeg at dere fra Kongsberg kan kjøre til oss i Sauland Sauland ligger i Telemark kommune.

 

 

Er ikke rart at jeg gleder meg for utenom den dagen jeg så dem sist så har jeg ikke sett dem siden desember, er jo en god stund siden så da kan dere tenke dere selv hvis dere ikke fikk se barna deres mer enn fire ganger i året i fire timer så hadde nok du gledet deg også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg