Gleder meg til i morgen.

 

 

 

Ja det er godt at det er vanlig hverdag i morgen og tirsdag og onsdag, så blir det helligdager igjen og i påsken er det jammen mange av dem huff og meg.

 

Jeg gleder meg til i morgen for da får jeg handlet inn litt til påsken og kjøpt inn paracet  så jeg har i påsken for ellers blir dagene lange, har ikke skrevet handlelista enda men i løpet av de tre første dagene til uken så har jeg kanskje klart å handle inn det jeg trenger til påske.

 

Skal ikke ha noe lam eller annen tradisjonell påske mat, bare vanlig hverdagskost på meg ikke noe godterier eller kos for det blir for dyrt for min del.

 

I dag så har jeg ikke gjort stort har da vært å ta dagen med ro har også vært en tur ute på verandaen, satt der ute i en times tid og ikke noe mer enn det har også slappet av på sofaen uten dårlig samvittighet.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg