Glad det blir mørkere tider og vinter.

 

 

 

Dette er ett bilde fra i fjor vinter, jeg er glad den tiden er i vente for da blir det mørkere og alt er ikke så synlig. Jeg liker den tiden for da kan jeg bli en i mengden og alle ser ikke meg så godt, for da tar jeg ikke så mye plass for det er noe jeg ikke liker for da føler jeg at jeg tar plassen til andre. Da kan jeg gå ut i mørket og ingen ser meg, det skal bli litt godt det også håper det blir en fin vinter uten hålke da men det får verken jeg eller noen andre gjort noe ved det været . Her regner det i dag også men det gjør da ingen verdens ting, kan jo kose seg inne kose meg og kose meg men kan da gjøre ting inne. Burde vel ha gått meg en tur men jeg skal se om det blir opphold en liten stund, skulle vist bli opphold utover ettermiddagen så jeg kan gå meg en tur da. Kanskje jeg skal se hva jeg har og ikke har til turen jeg skal på i slutten av november, da skal jeg en uke til Spania det gleder jeg meg til har aldri vært så langt unna Norge som det og har planer om at jeg skal reise mer enn det etter den turen hvor mye og hvor det veit jeg ikke.

 

Men nå skal jeg gripe denne dagen å se hva den bringer, håper bare at jeg ikke tar for mye plass.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg