Gjør alt som står i min makt.

 

 

 

 

Jeg veit at det ser dumt ut med den overskriften men i dette tilfellet så er det passende, for jeg prøver og jeg gjør alt som står i min makt for å tjene noen ekstra kroner denne måneden. For jeg må ta meg en tur til optiker for å sjekke synet og det er utrolig dyrt bare å for å få beskjed om at en må bruke enda mer på nye briller, da må en forsøke å gjøre alt som står i sin makt for å tjene litt ekstra så man har råd til den store utgiften det blir.

 

 

Og dette er det jeg gjør jeg bruker Metapic det er vel noen som syntes det er dumt at jeg gjør det, for det blir jo litt ekstra reklame på bloggen min da men så lenge jeg får inn noen kroner til så gjør ikke det meg noe. Jeg får jo 2 kroner ekstra for hvert klikk på bildene jeg legger ut, så det blir jo en del etterhvert vil du titte inn på det siste jeg la ut så finner du det her:https://audmarit.blogg.no/mange-fine-lamper-og-belysning.html,  https://audmarit.blogg.no/tre-jakker-ett-par-sko-m-m.html. Hadde vært fint å kunne tjene ekstra her på bloggen i dette tilfellet så jeg slipper å lage en spleis for det vil jeg ikke, folk mener det er å tigge da frir jeg heller til dere lesere om å trykke på linker jeg legger ut.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg