Gikk på tryne i dag.

 

 

 

 

 

Bildet ble tatt i høst men føret i dag var helt likt.

 

 

Slik som på dette bildet var veien vi gikk i dag tidlig, men det lå småstein som begynte og skli på is skorpa som lå der det var vått og med det så tryna jeg og slo meg noe inn i helvete. Fikk slått opp et sår under venstre kne, og det gjør veldig vont både i kneet og armer ryggen fikk en vridning som ikke var av det beste slaget. Jeg er vant til å gå rundt med smerter men dette tar kaka for det er sånne såre smerter som brenner i kroppen, og det skal ikke bli enkelt å slappe av slik at jeg får sove i natt.

 

 

Den som lever får se men jeg må nok ta noen smertestillende tabletter så går det nok bra, men enkelt blir det nok ikke en ting er sikkert jeg har ikke brukket noe for jeg var på røngen så det er jo bra jeg er bare forslått.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Huffda! Det høres ille vondt ut. Håper det er bedre i morgen da. Du får ha riktig god bedring.

      Det siste fallet jeg hadde, var for 2-3 år siden, innendørs av alle ting. Opp på sånn tretrinns trappekrakk for å henge opp gardiner etter vask, så tråkket jeg feil da jeg gikk ned baklengs. Hadde vært lurt å sjekke at trinnene faktisk var på den siden…. Nå dauer jeg eller brekker ryggen, rakk jeg å tenke der jeg fløy baklengs i luften. Blomsterpotter veltet rundt meg , jord og knuste potetskår overalt.
      Jeg overlevde og fikk en himla jobb med å rydde opp. Skal ikke si hvordan ryggen var dagen etter 💀
      Vi er visst ikke forsiktige nok ..hehe.

      1. Herregud det er skummelt med slike fall og de fleste ulykkene skjer jo i hjemmet. Dette var i det minste ute og det så jo ikke glatt ut heller, steiner på liten glatt is hinne med små stein. Hadde ikke hjulpet med brodder heller så tynn var den, du skulle sett de blikkene som Elvis sendte meg jeg måtte bare le uansett hvor vondt det var.

        1. Hundeblikk kan være ganske talende, ja. Håper det går bedre med deg i dag.

          ( ser tastefeil i det andre jeg skrev. Potetskår..haha. Dyrker ikke poteter i stua. Korrektur: Potteskår! 😁)

          Her er det ikke noe is og snø lenger, men sol og litt kjøligere. Blir vel kulde igjen, ihvertfall om nettene.

          Ha en fin dag, du og Elvis!

          1. Ja hundeblikk har mye språk i seg, jeg så ikke de stavefeilene jeg er vant til å oppfatte det de har ment og skrive for jeg har en bror med dysleksi og har det selv også. Det er vondt og stivt å gå, her er det mye snø som smelter på dagen og fryser til på kvelden for det er kaldt på natten.

            Ønsker deg og dine en fin vårdag.

            Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg