Gidder jeg i dag? Nei.

Reklame | Ellos.

 

 

 

Så er det søndag å helgen er snart over, men regnet er det eneste som ikke gir seg. Mitt største spørsmål er gidder jeg i dag, nei det gjør jeg ikke nå er det sikkert noen som lurer. Nå får dere svaret, jeg gidder rett å slett ikke å gå noen tur foreløpig i alle fall. Det burde slutte å blåse og regne først, for det er for kjølig for meg så da er det bare å slappe av inne. Det er noe jeg har begynt å sette pris på, så da er det bare å jobbe litt med bloggen noe som jeg trives med.

 

Så da legger jeg ved en klikk, klikk så jeg kan tjene noen ekstra kroner, for det blir jo ikke noen tomflaske samling som jeg pleier å gjøre på søndagene. Er jo ingen tvang å klikke på produktene jeg legger ved, hadde jo vært fint om noen gjør det men har du ikke tid eller lyst så er det greit også.

 

Ønsker dere alle en fin fin søndag, om dere har fint eller dårlig vær.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Reebok Performance//Ellos//By Rydéns//Ellos//By Rydéns

10 kommentarer
    1. Jeg klikker alltid etter å ha lest innleggene dine 😉
      Men fy så dyrt det er blitt hos Ellos 😲 Jeg er helt sjokkert!

      Håper du får en bra dag!

      1. Tusen takk for klikkene.

        Ja herre min det har blitt utrolig dyrt hos Ellos, det har jeg vært lenge ( sjokkert).

        Dagen i dag er litt bedre enn i går, så da blir det en fin dag.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ønsker deg en kjempefin søndag, er en fin dag å kose seg inne.

        Jeg likte også de lampene, men jeg har også som du sier det jeg trenger.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Nydelig høst vær her i Bodø 17 grader og sol.
      Steiker sei filet til middag. Vi fisker selv.
      Klikker og klikker.
      Du får ha en fin søndag.
      Klem

      1. Der er dere heldige med været, er dere vel unt at dere har fint vær. Dere får jo snart vinter hos dere som hos resten av landet men dere har en vinter som varer lengere enn her på Østlandet.

        Å fisk er noe jeg kunne ha hatt det hver dag, men her nede så får en ikke så fersk fisk som du får tak i.

        Tusen takk for klikkene fra deg.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Nydelig vær i nord. Hadde årets første hjemmelaga lutefisk med tilbehør til middag! Himmelsk godt. Klikka på produktene og er enig. Det er blitt dyrt hos Ellos! Håper været blir bedre hos deg sånn at du får gå tur. Fin kveld til deg og klem fra nord! 🥰

      1. Bra at dere har fint vær, nå ønsker jeg at vi her på Østlandet så vi får tørket opp litt. Er ikke så glad i lutfisk, men det går det også som liten så ble jeg litt skremt av det for den lå jo og skalv på tallerkenen.

        Takk for klikkene å ja det har blitt utrolig dyrt på Ellos.

        Ønsker deg en utrolig fin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Vi har hatt kjempefint høstvær denne uken, men det begynner å bli kaldere ute nå ja. Høstluften er frisk. I september har vi hatt mye dårlig vær med regn og grått vær, og dette godværet var etterlengtet 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Her har det vært dårlig vær i godt og vel 3 uker med mer eller mindre regn, og det har vært utrolig kjølig trekk fra vest.

        Nå ønsker jeg meg fin høstsol behøver ikke å ha det varmt bare litt sol så vi får tørket opp litt.

        Unner deg fint høstvær, så dere også får tørket opp litt.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg