Gave tips, ikke til meg da.

Reklame | Cubus.

 

 

 

 

Ja nå er jeg i mitt lille babyhjørnet når det gjelder gave tips, om det er nyfødt gave eller julegave til baby eller små og da mener jeg små barn.

 

Så det var ikke gavetips til meg selv, ta en titt innom da vel trykk gjerne på alle å titt for jeg tjener 1 krone per trykk så dere kan trykke så mange ganger dere ønsker. Som dere kanskje forstår så er dette en klikk klikk en sen kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

BABY//NEWBORN//BABY//BABY

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg