Fytti så varmt det er.

 

 

 

Å herre jeremias så varmt det er, godt jeg var ute å gikk tur på formiddagen før det ble for varmt ute. I solen nå så er det alt for varmt både ute og inne, er kvelende varmt så nå skal jeg holde meg i nærheten her hjemme har jeg faktisk bestemt meg for.

 

 

Den øverste er temperaturen ute i solen og den nederste er inne, så kan du jo bedømme selv om det hadde vært for varmt for deg men for meg er det altfor varmt. Så nå er det bare å holde seg i skyggen å håpe på det beste, at det ikke blir så altfor mye annet vær enda for da blir det ikke noe moro.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg