Fy så glatt det blir.

 

 

 

Ja nå er mildværet og regnet kommet det sedvanlige mildværet før jul også kalt kakelinna som de kalte det før i tiden, ja da var det også veldig kaldt og så kom mildværet og grunnen til at de kalte det kakelinna var at de mente at det var så mange på en gang som fyrte opp komfyrene og bakte jule kaker til den store gullmedalje og varmet opp atmosfæren. Jeg har ikke helt troen på at det var det som var grunnen i alle fall ikke nå om dagen for nå kan man kjøpe så mange fine jule kaker i butikken, men i kveld så har det regnet og så skal det bli kaldere og da blir det vel ræva føre i alle fall hålkeføre så det blir ikke så enkelt å gå tur i morgen på hålka men jeg må ut på tur hver dag uansett vær og føre.

 

Godt det ikke kom slikt vær før kvelden og mørket hadde falt sånn at jeg slapp å gå tur i kveld, håper bare det er litt bedre enn i kveld i morgen for ellers blir det å gå tur med knokler og helsa som innsats for på tur det skal jeg.

 

Må ut for å rydde opp i hodet, for der er det mye rot om dagen det skal jeg hilse og si haha.

 

Dagen i dag så har jeg gjort det jeg må ikke mer enn det, jo og litt samtaler og hygge med venninnen min da for det må til i en travel hverdag spør du meg.

 

Nei nå skal jeg ikke oppta dere mer for i kveld.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg