Frodits januar utfordring 7 kulde.

 

 

 

Det er kaldt det knirker under føttene da jeg går sola skinte fra blå januar himmel og lager fine skygger, orker ikke gå så langt om gangen for jeg må være hjemme og holde leiligheta varm i dag så har jeg holdt den jevnt varm fikk over 19 grader inne ute var og er det over 20 minus brr det er kaldt det.

 

 

Dette er det jeg ser ut av stuevinduet mitt snø og lange tykke istapper fra taket og ned på verandaen, når sola skinner på dem så er det veldig vakkert å se på dette bildet tok jeg etter at sola gikk ned.

 

Dette var mitt bidrag på dag 7.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg