Fredagmorgen og snart helg.

 

 

Fredag morgen og her ligger jeg og koser meg før morgentur, hu matmor sitter med bloggen med en kaffekopp og en røyk og skriver et innlegg til dere lesere. Hun sier at dere må jo få en liten oppdatering før vi går på morgentur, i dag så er det litt kaldt ute så jeg må ha på meg genseren hun har strikket til meg for jeg har ikke mer enn den tynne pelskåpa mi og det er for lite når det er over -13,5 ute. Vi skal ikke gå så langt på morgenen bare så jeg får gjort det jeg skal, så skal hu mat mor vaske og rydde litt og senere oppdatere dere litt igjen. Hun sier at hun skal det i allefall men det kan jo bli både før og etter hun har gjort hus arbeidet som hun skal gjøre, for hun må jo ta noen pauser i denne støvsugingen og vaskingen hun skal hun må jo ikke bli sliten. Hilsen Elvis.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg