Fredagkveld og litt om dagen.

 

 

 

 

 

 

 

Ja nå er det fredagskveld og da er det gullrekka + VM kveld på NRK så skal jeg se på senkveld med Helene og Stian, det er det jeg skal se på tv i kveld og så er det vel på tide og finne senga etter å ha sett på disse programmene på tv for det er jo en dag i morgen også.

 

Nå skal jeg skrive litt om dagen i dag fra morgenen til nå, jeg sto opp og traktet meg en kanne kaffe. Satte meg ned med en kaffekopp og leste blogger og koste meg med kaffe og røyk, satte på tv og så på godmorgen Norge  jeg holdt på å sette kaffen min i vranga når jeg fikk høre at Anne- Brith Davidsen legger ned bloggen sin. Da jeg fikk se og høre alt det som hun hadde opplevd av hets og dritt kasting, men når det går så langt at til og med datteren hennes har fått trusler det hadde fått begeret hennes til å renne over og hun hadde nå bestemt seg for å legge ned bloggen sin og hun bestemte seg for aldri mer blogg på henne.

 

Så bar det ut på morgen tur for å få ut litt frustrasjon og å få sortere tankene mine, for jeg var regelrett forbanna da jeg gikk ut men det var sånn trolsk stemning på morgenen i dag så jeg var blid igjen når jeg kom inn igjen etter to og en halv times tur ute.

 

Så var det bare og spise formiddagsmat og se over kommentarene og svare på dem, så var det bare og sette i gang med støvsuging og husvask noe som må til en gang i blant. Da jeg var ferdig med det såla jeg meg på sofaen og slappet av en time, så var det bare å ta seg en ettermiddagstur så Elvis gutten får sitt behov dekket og hu matmor får seg litt frisk luft også.

 

Kveldsturen er nå gjort og vi har nå falt til ro her i gården, nå står det igjen å lage seg fredagstaco og sen middag nå når jeg er ferdig med dette innlegget så når dere leser dette så sitter jeg og spiser tacoen min.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

Siste innlegg