Fredagkveld og helg igjen.

 

 

 

Fredagens kos er dette maten og det var en kjempegod og mettende, men dagen i dag så har jeg bare vasket hus og klær og gått turer med hunden Elvis var også oppe og handlet for ei venninne og skravlet og drakk kaffe. Da jeg kom hjem fra henne så startet han under meg med bråket sitt han har jo fått en klage så han skal få en til fra min side, han tåler bare en til etter denne klagen og de to som han får da er etter fire dager inn i det nye året.

 

Jeg hører bråker hans høyt og tydelig enda jeg har tatt ut disse to som hjelper meg til å høre, og da har han stereoen høyt på når jeg hører det helt opp til meg og han må jo høre dårlig ettersom han må ha stereoen så høyt eller så får han skylde på seg selv hvis han får dårlig hørsel av høy lyd. Får håpe han slår av bråket sitt før klokken 23.00 for da er det husreglene sier at det skal være ro fram til klokken 07.00 så en får håpe han overholder det i kveld, han klarte ikke og slå av i går kveld/ natt før klokken 00.00 så det er ikke så rart at han ble klaget på i dag. I kveld så er det en del fint på tv jeg veit ikke helt hva jeg skal se på, men da er det jo bare og lese noen blogger og skrive innlegg selv også og håpe på at noen leser det en skriver.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen  tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Ja du må bare klage på den høye musikken. Uansett er det fælt å høre sånn dunk, dunk musikk i timesvis.
      Funker går prøve å ha en fin kveld med tv og kos.

      1. Ja nå er klagen sendt på disse som spiller så høy musikk. Ja det er utrolig slitsomt å høre på dunk,dunk musikk hele kvelden og natten som vi har måttet siden før jul.

        Ja kvelden har vært fin den med tv og god mat.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg