Fredag og snart helg.

 

 

 

God morgen kjære bloggen å til dere som leser den, i dag til morgenen så var jeg nede i vaskekjelleren og satte på en vaskemaskin. Det var godt å få gjort for nå var det mer av de klærne som måtte vaskes enn det jeg hadde rent, så da var det vel på tide måtte også få vasket tur klærne mine så fikk jeg gjort det i samme slengen satte på en med det også.

Så den siste halvtimen så har jeg lest noen blogger og drukket noen kopper kaffe har også spist litt, det er godt å få litt i magen før en skal gå en tur ut i frisk og god vinter luft / vår luft ja det virker som det er vår for det er gode temperaturer ute nå rundt 4+ grader det er også sol så dette er en dag man får nyte for alt den er vert mener jeg da. Og dere som skal på jobb så ønsker jeg dere en god arbeidsdag, og håpe på fint vær i morgen også for da er det lørdag og fri for mange.

 

Får nyte de fine dagene man har for de håper jeg det blir mange av, nå til uken er det vinterferie her og da får en bare ønske at det blir fint vær til dem sånn at de ungene kan være mye ute. Det er noe som er sunt for dem alle ikke bare sitte inne og henge foran skjermene for det er ikke så veldig bra, de spiser da så mye usunn mat og blir bare dorske og noen blir jo bare så tykke og runde.

 

Men barn gjør ikke som foreldrene sier de gjør som de gjør, så ut i skogen og opp i trærne er det som foreldrene burde legger opp til. Da er det enklere og få barna til å være mer ute syntes jeg da, det er en aktivitet som er gratis også og bruke naturen som er i nærområde og det har vi utrolig mye av i Norge så brukt den da vel. Men en ting vil jeg bare si i den sammenheng ta med dere søpla deres hjem igjen når dere drar hjem, sånn at det ikke er så mye søppel der når neste mann kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Her hos meg blåser og regner det på tvers, men bare man kler seg godt så gjør det godt med en tur ut😃 Ønsker deg en fin helg, god klem fra vestlandet😘

      1. Her hos meg så har det vært sol mye av dagen, men nå i kveld så blåser det som bare rakkeren men det får man tåle.

        Har vært en del på tur i dag også, har vasket en del klær noe som må til det også.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin helg og det samme hvordan været er.

        Kjempe god og varm klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg