Fredag og nå er det helg.

 

 

 

I dag så startet jeg dagen med godmorgen Norge og leste blogger som jeg pleier, jeg måte jo bare ha meg en kaffekopp eller tre for å våkne jeg tok meg en røyk også som jeg pleier. Så kledde jeg meg godt og gikk en fin morgen tur med lille Elvis gutten min, vi gikk innom Intersport og der kjøpte jeg meg regntøy  noe som jeg virkelig trengte. Og så fortsatte vi turen noe som var virkelig godt selv om det var kaldt i dag, vi fikk oss noen snøbyger her i dag men den la seg ikke for frosten har jo gått vekk fra bakken.

 

På formiddagen så var jeg oppe hos ei venninne av meg som jeg pleier og handle for, vi satt og drakk noen kaffekopper og tok oss noen sigaretter og pratet litt så gikk jeg opp i butikken og handlet for henne og litt til meg selv.

 

Så gikk vi hjem  igjen for og lage meg middag og i dag ble det fiskegrateng noe av det beste jeg veit, fisk det kunne jeg ha spist hver dag jeg spiser så mye fisk at alle kattene i nabolaget etter oss når jeg går tur og hunden min Elvis elsker også fisk og blir veldig glad da katten kommer gående bak oss han mjauer jo som en katt selv når han ser en katt.

 

Men nå er kvelden senket seg over oss og det er snart på tide og finne senga her, så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg er også veldig glad i fisk, – det er mye bedre enn kjøtt. Dvs ikke laks, for det har jeg aldri likt. Klarer å spise litt sånn for ikke å fremstå som altfor kresen, men det er ikke godt. Det ble verre da det bare ble oppdrettslaks, for den er motbydelig. Jeg tenker på gugga som ligger på bunnen under mærene, på lakselus, på medisinbruk, og matlysten er bortevekk. Mens andre synes laks er helt fantastisk. Smak og behag er forskjellig.

      Ha en fin helg, og klem til deg og herr Elvis. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg