Fredag og nå er det helg.

 

 

 

Ja nå er det fredag og helg det er den siste helgen i oktober på tirsdag er det ny måned med nye muligheter, det skal for meg bli en fin måned med planlegging av hva jeg skal pakke med meg av klær og andre ting til Spania turen min. Det er min første tur ned til den kanten av verden jeg har da vært på turer før men ikke så langt borte alene jeg har som sakt før vært på korps turer til Tyskland, Nederland og Østerrike da var vi over 90 stykker fordelt på to busser, nå skal jeg reise fra Norge alene skal ikke være alene nede i Spania jeg skal til en av mine lesere som bor der nede jeg gleder meg noe så vilt.

 

Der fikk dere en smakebit på hva jeg skal i november.

 

Så over til dagen i dag.

 

I dag så har jeg gjort mine faste gjøremål ja jeg har også gått meg en tur i byen og tittet meg rundt, er faktisk ikke så mye jul enda i byen det er noe som jeg syntes er veldig godt men i matbutikkene er jo jule varene kommet som adventskalendere og julebrus og annet godterier.

 

Så fant jeg noen tomflasker i morgen må jeg finne 20 til sånn at jeg har muligheten til å kjøpe kjøttdeig til tacoen min, finner jeg ikke dem så må jeg bare bruke det jeg har og det er linser det går jo det også. Men hvis de har kjøttdeig i 50% boksen så har jeg nok til den så får håpe det i morgen.

 

Var også en tur oppe hos venninnen min til koselig samtale over en kopp kaffe, ja vi drakk kaffe som vi pleier er vel ikke andre måter å gjøre det på enn å løfte koppen opp til munnen og ta en slurk haha.

 

Sett en del på tv i dag og det er aldri feil.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ja det skal bli veldig deilig med sol og varme, og oppleve noe annet enn Kongsberg igjen. Det skal komme en del innlegg fra Spania og turen så det er bare å følge med, jeg gleder meg veldig.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Blir ikke syden i år. Muligens Kreta i mai. Lenge siden vi har vært der. Men ikke helt bestemt oss. Nyt kvelden straks klar for danseprogrammet. Klem til deg fra meg.

      1. Synd da at det ikke blir noen Syden i år, håper det blir noe av i mai da. Jeg syntes at skal vi danse har blitt litt kjedelig jeg da, har lyst å se maskorama i stede.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Har du gått i korps, AudMarit? Hvilket – og hva spilte du? Jeg har nemlig godt i korps… Nanset Skolekorps og senere Nanset ungdomsmusikkorps! Jeg spilte klarinett – og jeg har også noen korpsturer i minne….! Det var såååå moro! God klem <3

      1. Ja jeg har gått i korps helt fram til 2014 jeg startet i skole korpset på Råholt i 1979 og i 1989 startet jeg i Eidsvoll værk musikkorps og der var jeg til jeg flyttet hit til Kongsberg da ble jeg først med i Kongsberg våpenfabrikks musikkorps og så byttet jeg til Kongsberg byorkester, jeg sluttet der i 2017 for da sa kroppen nei til å være med å masjere og fingrene ville ikke være med Jeg spilte Walthorn og messing blåser. Ja mange fine minner fra korpsturer i inn og utland og moro var det også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det var da lenge det da, jeg hadde holdt på enda hvis ikke kroppen hadde svikta meg for jeg bare elsket det og det var noe jeg kunne.

        Det ga meg en mestringsfølelse og spille og kunne det jeg drev med, og så var det samholdet som det er i ett korps i det korpset jeg var i så var vi 120 unge og gamle som holdt sammen og lært av hverandre på tvers av alder.

        Klem fra meg til deg.

        1. Så synd at kroppen svikta, Aud Marit! Det er et helt fantastisk samhold i korps – vanskelig å finne noe lignende andre steder tror jeg! Klem <3

          1. Ja det var veldig synd syntes jeg. Ja det er vanskelig og finne slikt samhold noen steder, men jeg finner samhold i skogen elsker trærne og naturen ellers da føler jeg samhold.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg