Fredag og helg jaja.

 

 

 

Herligheten hvor fort uken går for nå er det fredag og helg igjen, har jo gjort en del i dag som å måke av snøen av verandaen. Fant ut at det ikke var noe vits i å måke av snøen i dag, for nå er det like mye snø der som det var når jeg startet å måke for her snør det som bare rakkeren men da har jeg jo noe å gjøre i morgen også. Så har jeg jo vasket og ryddet leiligheten da som jeg gjør 2 ganger i uka, for må jo ha det rent og pent rundt meg.

 

Har vært på tur i dag også både på dagen og på kvelden, er jo godt å gå seg en tur i vinterland og Kongsberg er ett vinterland i seg selv det da. Men det kan jo være mye av det gode da, for de er ikke så veldig flinke til å brøyte sideveiene her i byen.

 

I kveld har jeg fått ordnet noe som jeg skulle ha gjort lenge som å ringe inn til kundeservise til Coop for jeg har vært medlem der lenge men hadde mistet medlemskortet, men nå er det gjort og nytt medlemskort kommer med posten om ti dager. Er jo fint å kunne samle bonus når jeg er på Coop Exstra som vi har her i byen og Coop Mega har vært innom der mange ganger men ikke fått mine medlemsfordeler grunnet at jeg hadde mistet medlemskortet mitt.

 

 

Nå sitter jeg og glor på idiotkassa på Norge Rundt så får jeg se hva det blir til etter hvert.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Tida flyr og det kommer snø…masse…
      Bra du endelig fikk ordna deg nytt medlemskort. For det er kjekt på bruke. Gode tilbud hvis man følger med..
      Klem fra meg..

      1. Ja det flyr jo fra meg jeg var sikker på at det var torsdag i dag men nei da det var jo fredag. Ja det har kommet en del snø og det snør enda her da.

        Ja jeg syntes det var på tide å ringe inn for å få nytt mistet det under flytting i 2012, så det er jo en stund siden . De har mange gode tilbud og så sparer man jo på det også på hver handel, og har du handlenett fra dem så får du 2 kroner ved å bruke det igjen og igjen i stede for å kjøpe bærepose det syntes jeg er en grei ordning.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hvis du laster ned Coop appen får du alltid medlemskortet med deg, så lenge du har mobilen. Ellers synes jeg faktisk Kiwi er bedre, hvis du er Trumf medlem? Da får du mer rabatt på frukt og grønt samt fisk, mer enn du får på Coop Extra. Forutsatt at du er Kiwi Pluss medlem som er gratis. Synes generelt Kiwi er rimeligere enn Coop, og da med bedre medlemsbetingelser på toppen. Trumf-bonus kan du også ta ut igjennom året hvis du trenger, Coop pengene er låst til februar neste år. Handlenett bruker jeg også, synes det er rart at en kun får bonus hvis du har Coop sitt og ikke andre. Og en sparer mange penger på handlenett, samt at det er bedre å bære i. Men, alle må handle der det passer best for seg, og har ulike syn på ting!
      Lag deg en god dag! Klem ❤

      1. Jeg har trumfkort og er kiwiplus kunde, men det er greit å ha begge da mente jeg da så nå er det ordnet. Så jeg kan handle begge steder hvis de har noe på tilbud på coop exstra så kan jeg handle det der sånn er det bare. Ja vi har ulikt syn på det, jeg handler mest på Kiwi men er det noe jeg trenger når jeg er på andre siden av byen så handler jeg på Exstra.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Tror vi har ganske likt syn! Har også medlemskap begge steder, greit med rabatt uansett, men synes Kiwi oftest er billigst eller samme pris. Jeg også går fra butikk til butikk etter tilbud. Bruker appen eTilbudsavis for der får jeg mange tilbudsaviser samlet, evt går jeg på nettsidene til butikkene. Dersom du vil ha oversikt over hva butikker har av datovarer på rabatt kan du prøve appen “Throw no More”, men der er ikke alle butikker med. Men de som er med legger inn pris og antall varer de har tilgjengelig. Så flink du har vært med røykestoppen! Visste du kom til å greie det ❤

          1. Jeg får en del tilbudsaviser på epost og bruker butikkenes nettsider, har appen good to gov eller hva den heter skal også se på den du foreslo. Handler mest på Kiwi for jeg syntes de er billig og nære der jeg bor, men er rundt fra butikk til butikk for å få med meg de tilbudene de har. Og skal bli enda flinkere til det også.

            Ja det går kjempefint med røykestoppen min, da kan jeg spare mye på å slutte.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg