Fredag kveld og pc streiket.

 

Fredagskveld å PCen tok kvelden, får gi den en hederlig farvel. Litt syn da når jeg skulle ha lagt ut ukens blogg innlegg med link og det klarer jeg ikke på mobilen, så det får vente til jeg får en ny pc.

 

Alt blir litt annerledes når jeg må blogge fra mobilen, men det kommer innlegg som vanlig. Kanskje litt kortere enn vanlig men flere, kommer til å svare og godkjenne kommentarer som kommer inn. Kan bare hende at det tar litt tid, men det får dere ta det som det kommer håper ikke det tar så lang lang tid til jeg får kjøpt meg en pc.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

16 kommentarer
      1. Ja det var utrolig dumt, håper jeg får tak i en veldig fort. Så nå må jeg lage innlegg på mobilen, håper dere er med fordet.

        Klem fra meg til deg.

    1. Jeg klarer ikke å blogge på mobil, så forstår godt at du er fortvilet. Du får stå og banke vilt på døren til Power eller Elkjøp på mandag 😉

      1. Ja det er utrolig rart å gjøre det igjen men det får gå en stund. Ja kanskje jeg skal det får ta en tur å titte litt i morgen, får ikke gjort noe mer med det før på mandag men titte koster ingenting.

    2. Utrolig kjipt. Håper du får en ny rimelig en. Nettbrett er jo billigere enn pc tror jeg. Sender trøsteklem. 🥰

      1. Nettbrett forstår jeg meg på så det må bli en pc, ja det må bli en billig en blir jo litt salg på dem nå i august ved studiestart.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja som du skriver så er det slikt som skjer, jeg skal prøve å få tak i en veldig fort.

        Ønsker deg også en kjempe fin kveld videre og natt.

      1. Ja det er kjempe kjedelig når slikt hender, men det var ikke det største problemet med den litt for mye støv som var kommet inn i maskinen slik at den gikk forferdelig varm nå er den gjort støvfri og funker som den skal iallefall til nå.

        Ønsker deg en fin ettermiddag/kveld.

    3. Kjedelig, Aud-Marit!
      Jeg blogger omtrent bare fra mobil, jeg. Det går fint å linke til forskjellig fra den også. Men sikkert uvant for deg som er vant til pc.
      Håper du får tak i en ny snart, evt et nettbrett som også er enkelt og greit å bruke om du ikke også skal ha den til mer avanserte greier.
      Ha en fin lørdag!
      Klem fra Nina😊😘

      1. Den funker nå hadde bare gått veldig varm og var mye støv i den.

        Jeg har aldri fått det til det å linke til noe eller noen på mobilen har vel noe med hva en er vant til.

        Blir nok en ny etterhvert men ikke enda den funker akkurat nå, jeg legger ut ukensblogg innlegget i morgen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg