Fredag igjen og snart helg.

 

 

 

Ja det er helt vilt hvor fort tiden går, å jeg klarer nesten ikke å henge med så jeg sier bare en ting det er bare å stoppe opp og tenke. Det gjorde jeg helt klart ikke i går for da hadde jeg så mye jeg skulle ha gjort, ja så mye at jeg ikke rakk alt men sånn er det vel noen dager jeg rakk ikke å blogge i går men det får ikke gjøre noen ting.

 

I dag skal jeg ikke gjøre så mye for jeg fikk tatt helgerengjøringen i går så da har jeg litt tid ekstra til å gjøre det jeg skal på bloggen og annet, skal jo trekke og skrive ukens blogg innlegget senere i dag ettermiddag/kveld blir det gjort.

 

Så kommer vi til det som jeg har gjort alt i dag å dag kan man si at det er koselig det jeg har gjort til nå, har lest noen blogger som er fine og inspirerende og drukket noen kaffekopper. Nå står tvn på og jeg sitter og ser på godmorgen Norge, det er en fin start på dagen det å se på tv og lese blogger over en kopp kaffe det er gull for min del og starte stille og rolig for da får jeg våknet på en fin måte.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg