Fredag helg og ny måned.

 

 

 

Ja nå er det fredag kveld og det er helg nå sitter jeg og ser på mesternes mester og skal se på resten og gullrekka på NRK, jeg har hatt pizza ja det har jeg hatt jeg lagde meg tacopizza noe som var fantastisk godt syntes jeg da.

 

Det er også første februar og ny måned med blanke ark som du selv må fylle med det du selv ønsker, jeg skal i alle fall gripe hver dag som at det var den siste dagen i mitt liv for da får du mest ut av dagen. Jeg skal nå et delmål hver dag  for så og kanskje klare å nå et av hovedmålene ved månedens slutt, man veit ikke hvilket mål du når først men det er vel samme hvilket mål du når først.

 

I dag så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, jeg gjorde jo reint på onsdag så jeg hadde faktisk ikke noe annet jeg hadde planlagt. Så i dag har jeg gått turer med Elvis, og på morgenen/ formiddag så kom min onkel for å få ut en fryser som sto i boden til leiligheten til min mor/ dødsboet hennes. Den fryseren lå det fisk og kjøtt i som han ikke hadde tatt ut før han tok ut kontakten på før jul, hvor hadde han hodet sitt når han tok ut kontakten før han hadde tømt fryseren.

 

Jeg oppdaget det når jeg fikk folk fra  ASVO som skal tømme loftet som han ikke hadde vært oppe og tømt som han skulle ha gjort, men det var jo godt han ikke gjorde det ellers hadde jeg ikke oppdaget det illeluktende feilen han hadde gjort.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg