Fotoutfordring til dixierose kosedyr.

 

 

 

 

Jeg har alltid vært glad i slike fine bamser, og nå som jeg ikke har noe annet levende dyr som jeg hadde før.

 

 

Jeg savner veldig denne lille karen her og som mange av dere sikkert husker så het han Elvis, han måtte jo få lov og slippe februar i 2020 så det er noen år siden har ingen planer om å skaffe meg en ny for ingen blir som han og ikke har jeg råd til å ha hund eller noen annen form for levende dyr har jo knapt nok råd til min egen mat.

 

Lag deg en så fin kveld det går.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Ja han var veldig fin og dypt savnet den voffsen og fluffy Bunny er veldig fin jeg vant den i konkurranse du hadde på bloggen din for en tid tilbake.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja den er kjempefin og myk den er en fin kose venn,.

        Ja han var en stor del av min hverdag, ja han var alt for meg.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Flott hund du hadde. Nå er det dyrt å ha dyr, mat og undersøkelser hos veterinær. Fin den fluffy kaninen. Den krever ikke mat.
      Klem til deg fra meg.

      1. Han var en veldig fin og god hund, det var faktisk veldig dyrt den gangen også hos veterinæren. Ja den kaninen er veldig fin, den krever ikke mat og sier aldri imot på noen måte.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var mye selskap i den lille gode skapningen, savnet er fortsatt veldig stort han ble en veldig gammel kar hele 15 år ble han.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg