Formen kunne ha vært bedre.

 

 

 

Det har jo vært en fin dag i dag men formen min har ikke vært  bra i dag, har gjort alt for å kunne komme meg på tur i dag og det har jeg også. Da jeg kom hjem så la jeg meg på sofaen som jeg har pleid noen dager nå, og jeg sovnet som en stein og våknet for en time siden da ble det en lettvin middag. Ja det ble en lapskaus lagd av rester som jeg hadde på lørdag og søndag, ble veldig godt og jeg ble veldig mett.

 

Så tok jeg en hurtigtest og ventet på at den testen skulle vise det samme som den pleier, så kom svaret og det får du se på bildet under.

 

 

 

Ja ja det ble en svak strek på der det står en t men det er ikke noen sterk strek på noen av dem, det siste bildet ble for dårlig så jeg først nå men slik kan det bli noen ganger.

 

Ja ja så var det min tur å teste positivt og dette er jo den eneste testen man ikke vil skal være positiv da ikke sant, det var vel ikke til å unngå å få den smitten i hus godt det bare er jeg som er her i huset da.

 

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jo takk for det, er noe hodepine og feber her men ellers så går det greit. Håper det holder seg slik, for da går det greit.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg