Formen kunne ha vært bedre i dag.

 

 

 

I dag så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, formen har ikke vært så veldig bra verken fysisk form eller psykisk form. Har da vært ute en liten tur i dag orket ikke så mye, har vært en fin solskinns dag i dag ute i allefall.

 

Dagen startet dagen med en liten kopp kaffe og noe å bite i, i samme slengen så leste jeg noen blogger har nok ikke vært så mye inne på bloggen i dag selv dette er det første innlegget jeg skriver i dag. Noen dager er bare sånn og i dag har det vært en slik dag, hadde dette vært for ett år siden så hadde jeg nok skrevet litt flere innlegg. For den gangen så turte jeg og skrive om det som plaget meg, sånn er det ikke lenger blir vel bedre med det etter hvert også.

 

Nå sitter jeg og ser på Bodø Glimt spiller mot Roma  og nå er det 1-1 i skrivende stund, og det er utrolig bra spilt av guttan.

 

Lag dere en kjempefin og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg skal bli bedre til å ikke holde igjen, men for noe så er jo nesten det meste bare å plukke fra hverandre og sette det sammen igjen sånn de ser det ser jeg igjennom kommentarene å dømme. Er ikke alle kommentarer som ser dagslys på kommentarfeltet, de mest sårende blir bare slettet fra min side.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. God morgen. Håper du ser litt lysere på dagen i dag og at formen blir bedre. Sola skinner her men det skal visst snu. Fotballkampen glemte jeg men vet at Bodø Glimt vant. Det er flott! Fikk med meg TV2 hjelper deg og der var godeste Kokkejævel med. God helg til deg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja dagen har vært litt lysere i dag, fant en del tomflasker i dag så det gjør dagen og helgen litt bedre. Formen den kan diskuteres men den blir vel bedre etter hvert. Ja Bodø Glimt vant kampen 2-1 det var kjempefint. Hvorfor var han med på TV2 hjelper deg? Fikk det ikke med meg så på kampen.

        Her har det vært fin sol men med en kjempekald trekk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ha ei fin helg, og skriv hva du vil, men er jo ikke kjekt med stygge kommentarer, gjør det som føles best for deg❤️

      1. Jeg skal ha en fin helg jeg, på søndagen skal jeg en tur på gravlunden har ikke sett gravstøtta til min mor enda selv om det er tre år siden hun gikk bort.

        Jeg skal komme med litt flere innlegg snart, nei de stygge kommentarene er ikke noe kjekt å få men det er vel slik det skal være.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg