Formen i dag har feber.

 

 

 

Sto opp for en stund siden med dundrende hodepine og feber, fikk ringt å bestilt corona test den skal jeg ta tidlig mandag morgen. Så da er det bare å holde seg inne det skal gå bra for jeg orker knapt å gå på badet, så hvorfor da gå tur det hadde ikke gått uansett sånn er det bare. Skulle ha vært å handlet litt for helgen men det kan jeg bare glemme, det hadde jeg måttet gjort syk eller ikke så det går bra. Nå skal jeg finne veien til sofaen og bli der i dag, så sånn går da dagen så er det bare å vente til om mandagen til jeg får tatt testen og de dagene det tar å få svar på den.

 

Blir formen bedre i løpet av helgen så skal jeg male litt på det bilde jeg driver med, må bare bli såpass at jeg orker å sitte oppreist i litt mer enn fem minutter av gangen.

 

Det som gjør meg litt ekstra vondt i dag er at jeg måtte si nei til venninnen min, men det må hun jo tåle for jeg vil jo ikke ta med meg noe smitte opp til henne for hun er 75 år og uvaksinert. Ja det var den tanken jeg hadde da hun sa at jeg måtte jo bare komme opp hvis jeg orket det.

 

Lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Ja, ikke så greit. Ønsker deg en god bedring – håper det. bare er en forkjølelse da.
      Vet du i tilfelle hvor du kan ha blitt smittet?
      Trøsteklem fra meg…

      1. Nei det er ikke greit jeg også håper det er en vanlig forkjølelse, takk for fine ord.

        Det må jo være i butikken jeg har blitt smittet hvis det er corona jeg har fått, jeg er kun i butikken å handler for meg og venninnen min ellers så holder jeg meg alene hjemme.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er nok viktig at du holder deg i ro hjemme noen dager. Til du får svar.
      Ingen vits i å utsette venninnen din for noe smitte.
      God bedring.

      1. Ja det er kjempeviktig og holde meg hjemme i helgen og etter testen er tatt på mandag til jeg får svar.
        Jeg vil ikke være den som bærer smitten innafor hennes vegger, men hun trodde jo ikke på at jeg var syk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Leit og høre at du er blitt syk. Kjekt å vite at du får tatt en test på mandag. Synd at du ikke fikk handlet til deg selv og venninnen din. Man må si nei når man ikke er frisk selv. Har hangla i ei uke nå med den ryggen, og i dag falt jeg i trappa. Bomma på siste trinn. God helg og klem til deg fra meg. Riktig god bedring.

      1. Ja det er ikke mye gøy å være syk, verker i beina og hode og feber hoster som bare det. Ja det var godt å få den testtimen er ett stykke og gå men det må bare gå, skal være der klokken 08.56 håper den testen er negativ men det får jeg bare vente og se.

        Det går bra for min del at jeg ikke fikk handlet for jeg har ikke matlyst uansett, men venninnen min tror meg ikke at jeg var og er syk det er hennes sak har jeg corona så får hun jo telefon fra smittesporingsteamet hvis hun tar telefonen da men da får de ringe sønnen hennes sånn at han kan si fra til henne.

        Huff da har du hanglet med ryggen så lenge, og bedre ble det vel ikke når du bommet på siste trinnet og falt i trappa.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg. Takk for det.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg