Forbilde eller ikke?

 

 

Veit nå ikke jeg men det er veldig mange som tror de er gode forbilder for mange unge, i disse sosialemedie dager med bloggere og instagram så må en tenke seg om når man poster noe sånn at vi ikke forvirrer unge mennesker enda mer enn de allerede er.  Det finnes dem som poster om sine plastiske operasjoner og grunnen til at de har gjort disse operasjonene som de har gjort, som de hadde komplekser på det planet og måtte legge inn silikon både i puppene for de syntes de var for små da mener jeg at ikke driv og klusse med det du er skapt med du er fin nok som du er. Jeg kan bare si at der er jeg veldig enig med Kristin Gjeldsvik at det er noen som burde tenke seg om når det gjelder å poste om sine komplekser og hva en kan gjøre for å slippe å ha mer bekymring om det, for det er nok kroppspress som det er så vi som påvirkere heller burde skrive om det som er viktig her i livet ikke skrive om ting som man missliker på seg selv. Jeg har mye jeg ikke liker ved meg selv jeg men hva har andre med det og gjøre, jeg har ikke gjort noen form for inngrep for å korrigere dem heller, det som er natulig er hjertlig velkommen hos meg for jeg kommer ikke til å gjøre noe med det slik er det å bli voksen og eldre.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg