For en overraskelse.

 

 

 

 

Jeg fikk en melding på telefonen min av ei som leser bloggen min, og i den sto det har du sett på forsiden på blogg.no i dag jeg svarte nei det har jeg ikke. Da skrev hun tilbake” du er på topplista i dag som nummer 79 ” gjett om jeg ble glad, det er jo ikke så veldig høyt opp men jeg er jo der da det var artig.

 

Men det blir vel ikke så lenge jeg blir på den lista, men jeg har jo et mål å det er jo og komme meg opp og fram så nå er det bare og stå på. Når man klarer og karre seg opp på den med 222 sidevisninger så er det fint, jeg har vært fraværende her inne i dag til nå for det har vært så fint vær at jeg har vært mye ute i dag.

 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget og få satt i gang noe mat her i gården, har ikke spist siden i går ettermiddag så da er vel det på tide.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg