Føler meg liten og dum.

 

 

 

Noen vil nok si at jeg ikke er det, men jeg føler det slik nå som vi må begrense hvor mange man er i kontakt med. Har ett ønske om å gå på kafe men det kan jeg jo ikke, er jo ikke bare 2 eller 3 personer på en kafe.

 

Ensomheten blir bare større og større ettersom jeg er alene i den store verden, skal ikke si hvorfor men mine nærmeste tar jo aldri kontakt med meg er jo ikke bra nok for dem sånn er det bare. Skal ikke utdype det noe mer, for de er ikke akkurat glad for at jeg blogger men det er vel min sak og ikke alle andres.

 

Skal ikke skrive noe mer om det, skulle bare ønske jeg ble sett som en person bak navnet og ikke bare navnet. Føler at jeg bare er ett navn eller nummer i samfunnet, skulle ønske at jeg fikk litt hjelp for ensomheten eller bare noen å prate med som kan noe om depresjon og angst. Det går jo ikke nå som man skal begrense det å være sammen med andre, å det å prate i telefonen er vanskelig for meg som har nedsatt hørsel. Å jeg stoler ikke helt på dem man prater med på telefonen jeg ønsker å se mennesket jeg prater med, helst ansikt til ansikt. Har jo blitt henvist til psykisk helseteam her i byen, der ble jeg avvist for jeg var ikke syk nok til å få noe hjelp av dem hvor syk må en være for å få hjelp av dem. Så det må jo være trynefaktor eller at jeg hadde feil navn for dem, var jo hos dem til en samtale så jeg går for trynefaktor det gikk på. Er det slik at en må prøve å ta sitt liv før en skal få hjelp, eller være rusa eller dritta full når en kommer til samtale hos dem for å få hjelp.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ingen som nekter deg å gå på kafé, så bare gå du🤗spisesteder og restauranter holder åpent, må bare ta de forholdsregler som gjelder❤️Klem fra Tove

    2. Som flere skrev til deg i et tidligere innlegg, så er det ingenting som hindrer deg i å gå på kafé. Bare du holder avstand på en meter til andre, er det ok. Nærkontakter er slike som hun du går på besøk til og som du handler for.

    3. Du kan fint gå på kafé og andre ting👏 To eller tre personer gjelder nærkontakter, altså folk du har hjemme hos deg eller er på besøk hos😘 Så gå på kino, kafé, butikk osv. Der gjelder to meters regelen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg