Føler meg dritings.

 

 

 

 

Jeg sov ikke ett sekund i natt og ikke en liten blund en gang på dagen, jeg føler meg fullstendig dritings uten å ha rørt en dråpe alkohol så da skal det ikke gå an og være det.

 

Så får jeg håpe at jeg får meg en god natt med søvn for ellers så tror jeg at det kommer til å klikke for meg, så det får man håpe at man unngår det for det kan jo skremme de som bor rundt her.

 

Har vært mye ute å gått tur i dag sånn at jeg skulle unngå å sovne på dagtid i dag, sånn at jeg får sove i natt sånn at man da er litt mer utvilt til i morgen.

 

Nei nå får jeg slutte å syte og avslutte dette innlegget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

13 kommentarer
    1. Huff…jeg kjenner godt til dette her. I perioder har jeg det sånn selv. Og den der berusede følelsen, den har jeg ofte. Ikke noe kjekt.
      Krysser fingrene for at du får sove godt kommende natt.
      Klem ♥

      1. Så forferdelig at du skal ha det slik i perioder, jeg tenker mer på andre enn meg selv slik er jeg skrudd sammen. Nei det er ikke noe kjekt å ha det på denne måten, håper faktisk at det er lenge til neste gang det blir slik som i natt men det kommer nok ganske fort en slik natt igjen.

        Jeg har ommøblert soverommet i ettermiddag så nå er jeg sliten også men det kan jo gjøre det slik at jeg får en hel natt med søvn.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.

      Da får jeg håpe du sover godt i natt.
      Det er lurt å spis 1 banan før du legger deg.
      Den er bra for å få sove.

      Ha en fin kveld og natt

      1. Det skulle jeg gjerne ha gjort men jeg tåler ikke banan, det hører vel dumt ut men slik er det.

        Jeg håper også at jeg får sove i natt.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld og natt du også.

        Klem fra meg til deg.

    3. Å ikke få sove er trasig! Jeg har riktignok aldri vært våken en hel natt, men skjønner godt at du kan føle deg beruset når du ikke har sovet.
      Håper denne natten har vært bedre. Ha en fin dag, klem til deg 🙂

      1. Natten har vært kjempe fin med en hel natts søvn, for natt til i går var det ikke ett sekund en gang så det ble en dag som jeg gikk rundt i ørska og ikke husker så veldig mye av.

        Ønsker deg også en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. God morgen! Håper at du fikk sove i natt. Det er slitsomt om man ikke får sove på flere dager, man er jo ikke menneske man surrer rundt i ørske. Pleier og ha det sånn noen ganger. Jeg vasket bad og soverom i går, og i natt sov jeg godt.
      Nyter morgenkaffen før jeg skal i gang å vaske kjøkken og stue. Været er ikke mye å skryte av og da kan man sysle med husarbeid.
      Ha en fin helg! PS. Har du kjøpt ny pc? Klem fra nord.

      1. Ja i natt fikk jeg sove, og det var kjempe deilig. Jeg går helt i ørska etter bare en natt uten søvn, var ingen god dag i går med andre ord. Jeg tok soverommet i går jeg, og da ble jeg så sliten at jeg sovnet omtrent før jeg traff puta.

        Jeg sitter nå med morgenkaffen før jeg skal ut på tur, det blir deilig og få beveget seg litt.

        Ja jeg hentet den nye pc i går jeg, så nå er den i hus.

        Ønsker deg også en kjempe fin helg, på søndag så skal min kjære gullgutt konfirmeres så det blir en fin helg her.

        Klem fra meg til deg.

    5. Gratulerer med konfirmant på søndag, og ny pc i hus! Ha en fin feiring av dagen, og god tur i dag! Godt at du fikk sove. Kanskje det hjelper med å slite seg ut på husarbeid, man skal ikke se bort i fra det!
      Jeg skal nyte lørdagen og da skal jeg gå meg en lengre tur. Vær får være vær, enten det blåser og regner. Klem igjen!

      1. Jeg gleder meg til søndagen som ett barn på julaften, det blir nok en fin feiring av dagen. Man skal ikke se bort fra at å være sliten gjør at en får sove godt om natten, men det har ikke hjulpet hver natt men det får en ta som det kommer jeg har to slike søvnløse netter i uka stort sett hver uke.

        Jeg er ute på tur hver dag så jeg skal ta meg en fin fredagstur i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg