Fjerde søndag i advent og lillejulaften.

 

 

 

I dag er det fjerde søndag i advent og lillejulaften, i dag har jeg vært på julegudstjeneste med hu mor og lille Elvis gutten. Dette foregikk på sykehjemmet der hu mor bor og har bodd i 1,5 år nå og hun skal nå feire si andre jul der, skal en tur opp til henne på formiddagen i morgen da skal vi høre Kongsberg våpenfabrikks musikk korps spille julen inn på morgenen klokken 10.00. Det er noe som er veldig koselig jeg har selv vært med og spilt på sykehjem da jeg gikk i skolekorpset på Råholt som ligger i Eidsvoll kommune, når jeg flyttet hit til Kongsberg så var jeg med og spilte i det korpset som vi skal høre på i morgen. Da spilte vi på sykehjemmet der min mor bor og på sykehuset noe som er veldig koselig for både pasienter og pårørende, veldig kos for oss som spiller også når du ser smilene til pasientene eller som jeg pleier og si beboere for det er jo deres hjem de siste årene av livet. Det finnes jo dem som har bodd på det sykehjemmet i 15 år.

 

I kveld så skal jeg pynte litt til jul med noen nisser og et plastjuletre med lys og glitter trenger ikke mer enn det, skal også steke ribba sånn at jeg får lukten i huset det må jo lukte jul på lillejulaften som det alltid har gjort her hjemme.

Så blir det å se på tv i kveld og ta det med ro, skrive noen innlegg på bloggen, for det er alltids noe som jeg vil skrive om så det kommer nok et til i kveld. Det blir ikke så veldig seint her i huset for jeg skal opp sånn at vi kommer oss på sykehjemmet i morgen før klokka er ti, så da må en jo gå en time før den tid så da må en jo opp før klokken er 08.00 i morgen tidlig.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen  tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg