Fin tur i vinter været.

 

 

 

Tok ett bilde i morges, men som det pleier å være så var det ikke noe unntak i dag jeg glemte å ta bilder. Koselig med sånt snøvær i dag får bare håpe den blir liggende å ikke regner vekk, det regner ikke nå for det er ca -4 grader å det snør fortsatt deilig for jeg liker ikke hålke og is.

 

Nå skal jeg kose meg med tv og se på film, å skrive dette innlegget ferdig nå er det virkelig koselig dere.

 

Ellers skal jeg ta livet med ro for det er så godt å kunne ta det med ro, i dag er smertene i ryggen bedre men ikke bra.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Alltid pent med litt snø <3 Snødde her tidligere i dag..men ganske vått nå så håper ikke alt forsvinner.. <3 Stille og rolig her i jula… fortsatt god bedring med ryggen og fin romjul videre <3

      1. Ja hvit snø gjør det så lyst å fint, her snør det enda er jo meldt annet vær i morgen regn huff da blir det glatt da.

        Jeg har faktisk kost meg veldig med noen rolige dager. Ryggen blir bedre etter turene mine, men så hugger den til igjen når jeg setter meg men det går jo bra. Den blir nok bedre etter hvert, ønsker deg en kjempe fin romjul videre.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det begynte å sne på senettermiddagen julaften, og både barn og voksne ble glade for det. Det blir litt lysere, pluss at sneen fester seg til isen under, og gjør det litt tryggere å gå. Jeg er livredd for å ramle. Med 3-4 kuldegrader forsvinner den ikke heller.
      Kos deg videre. Det skal jeg også.
      Klem fra meg.

      1. Her begynte det på morgenen i dag, deilig med snø håper den fryser til isen for her var det litt skummelt å gå i dag da jeg gikk på turen for det var veldig glatt under snøen. Håper det holder seg og ikke blir glatt, her sier værmeldingen noe helt annet men man ser jo ut til at det blir regn.

        Jeg skal kose meg veldig.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg