Fin fredag med sol og varme.

 

 

 

Har vært en nydelig sommerdag i dag, med sol og varme det er jo deilig men kan bli litt for varmt noen ganger. Men da er det bare å slenge seg i elva å bade litt, deilig det å få avkjølt seg litt selv om vannet er varmt og godt.

 

Jeg har også vært å handlet litt for venninnen min og på apoteket for henne, har også vært og handlet litt selv også ja jeg fikk handlet litt i dag grunnet to reddende engler de veit selv hvem de er så mer skriver jeg ikke her.

 

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg å se på tv, kan vel si at jeg skal ta resten av dagen som den kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Må jo være godt med en forfriskende bad i elva når det er så varmt! Hvor bra at du handlet til din venninne og deg selv! I morgen er det fotballkamp og heia Italia! Ha en fin helg. Klem til deg fra meg. 🥰

      1. Ja det var kjempegod med ett forfriskende bad i elva i varmen. Ja det var bra for både meg og henne. Ja jeg håper at Italia knuser England for det hadde de fortjent.

        Ønsker deg en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg