Fin dag og en kort tur.

 

 

 

 

Tenk at jeg sier det har vært en fin dag jeg som ikke syntes noe om lørdager haha, men været har hatt mye å si for at dette ble en kjempefin dag ja sol og 16 grader skal man ikke klage på langt ut i november. Har vært på en liten tur i dag ned til byen og gikk i parken en tur, nå skal jeg skrive noe som det er noen av mine lesere som ikke liker men jeg kommer til å skrive om det uansett. Jeg fant noen tomflasker og det ble faktisk en del denne uka ja 35 kroner i pant, og i samme slengen så rydder jeg jo opp i naturen etter dem som bare slenger det fra seg så da gjør jeg jo en god gjerning i og samle det opp mener jeg da.

 

Nå sitter jeg og ser på håndball kamp mellom Danmark og Kroatia på tv3, nå er det pause og de danske damene leder. Klokken 20.30 skal  Norge spille mot Sverige det blir en spennende kamp, heia Norge sier jeg da og de skal spille mot et godt svensk lag så vi får se til slutt hvem som vinner håper på Norge.

 

I skal vi danse er det finale i kveld jeg får se om jeg kommer til å se på det, kommer jo i reprise i morgen også den finalen haha.

 

Og så blir det julefilm på tv fem etter håndballkampen har sett to stykker på tv3 før i dag også og de hadde jeg faktisk ikke sett før, sånn blir det i kveld  også for min del.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg