Fikk time til slutt.

 

 

 

 

 

Det er noe som var betent så jeg ble satt på antibiotika, får håpe det blir bedre snart men jeg trodde det var noe helt annet. Det var ikke en kul men en hevelse som virket for meg som en kul, godt det ikke var noe verre enn dette jeg var rett og slett redd så søvn i natt var utelukket så da er det bare å vente til kvelden.

 

Det ble også tatt en del blodprøver som jeg skulle få svar på innen denne uken er over, blodsukkeret mitt var mye forhøyet så hun ville ha det under kontroll. Det var ikke min faste lege for hun var på ferie, så vist jeg ikke kom inn til henne jeg var hos i dag så måtte jeg ha ventet til den 20 juli. Det hadde vært uholdbart og vente så lenge som til da, for det å tenke på at det hadde blitt noen lange dager og uker før jeg hadde fått både sove og slappe av.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg