Fikk pakke i posten.

 

 

 

På morgenen i dag fikk jeg en melding fra posten at en pakke var kommet til meg og at den var klar for henting, jeg gikk da ned til post i butikk og hentet den måtte åpne den og pakke den om til to nett for jeg hadde ikke klart å få den med på annen måte.

 

Jeg har tatt noen bilder men jeg får ikke lagt dem ut før på mandag for da har jeg fått kjøpt nytt kontantkort til telefonen min så jeg kommer inn på nettet, nå har jeg fått mange par sko så jeg behøver ikke kjøpe meg det på flere år og sokker det er noe som man bruker mye av det var også mye annet som jeg trengte for å komme igjennom helgen. Og jeg vil si tusen takk til den som sendte meg pakken, jeg veit hvem det var men nevner ikke navn for jeg vil ikke det.

 

Lag dere en kjempefin fredagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det var veldig koselig og en oppmuntring i hverdagen, er jo vant til å bare få regninger i posten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er veldig snilt og veldig koselig, ja sokker og sko er noe jeg virkelig trengte. Var å hentet pakken på formiddagen i dag, ble veldig glad.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det var kjempekoselig å få mange sko og sokker ett par av sokkene var strikket av avsender, bildene kommer på mandag men det er jo bedre sent enn aldri.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg