Feberen herjer rund i kroppen.

 

 

 

I dag startet dagen bra med snø og blogglesing gikk morgentur, da vi kom hjem så vi ut som to snø menn jeg og lille Elvis gutten. Var litt groggy men følte meg i god form, så når telefonen ringte og i andre enden var det venninnen min som lurte på om jeg ville handle litt for henne så gjorde jeg det. Jeg gikk opp til henne og vi satt og skravlet og drakk litt kaffe, så var det og gå opp i butikken for henne så handlet jeg det hun skulle ha.

 

 

Så gikk jeg hjem for å se på håndball kampen mellom Norge og Korea som Norge vant stort, på onsdag så står Tyskland for tur det er en kamp Norge må vinne for å komme videre i VM.

 

Men så kom kvelden og feberen kom krypende og halsen verket, så jeg la meg på sofaen og der koblet kroppen seg helt av. Og nå får en bare håpe at feberen og halsen er bedre i morgen, håper også at jeg får sove i natt når jeg sov i over to timer på sofaen nå i kveld. Det gjenstår og se hvordan natten blir, men det er jo bare noen timer til jeg skal legge meg nå så får en se hvordan den blir.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
    1. Det er hvist mange som er forkjølet om dagen, inklusiv meg selv. God bedring til deg 🥰 Jammen kom det ikke et par cm med snø igjen, men det er varmegrader her i Oslo så det blir vel ikke liggende.

      1. Ja det er mye forkjølelse om dagen. Ønsker deg også god bedring. Her kom det også litt snø i dag vi har nå sånn cirka -7 grader i Kongsberg men det er en fin temperatur det er jo vinter.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Nei jeg håper da ikke at dette slår rot, for da er den vanskelig og bli kvitt igjen. Tusen takk for linken og det fine innlegget du skrev i går.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg