Får igjen på skatten.

 

 

 

Ja jeg gleder meg til sommeren for da får jeg igjen på skatten, gleder meg til de pengene kommer inn på konto for da kan jeg kose meg litt ekstra. Skal ikke skeie ut så veldig for det er gode penger å ha utover høsten, ja jeg gleder meg for nå har jeg ingenting som kalles penger på konto så her får en leve av det man har. Gjør jo ingenting det for da får en jo vekk noen kilo for mye når man ikke har stort mat inntak, skal ned mange kilo jeg for nå har jeg blitt for feit igjen har blitt over 79 kilo å det er for tungt for meg som ønsker å være rundt 62 kilo. Så nå blir det et hardt slanke regime her hos meg kommer jeg meg ned til 60 kilo så skal jeg være fornøyd og det skal skje før sommeren.

 

Skal ikke mye til sommeren i år men skal kanskje i konfirmasjon til høsten hvis myndighetene og denne virusen  tillater det, og da ønsker jeg ikke å mistrives i min egen kropp som jeg gjør nå. Når en ikke trives med den vekten man har så må en jo gjøre noe med det, jeg gjør det på min måte andre får finne sin måte å gjøre det på.

 

Jeg har ikke noe annet valg en å spise minst mulig på mest mulig tid, sånn blir det når man ikke har råd til mat i skapet. Ikke kom med store formaninger til meg nå men regninger først og seg selv til slutt sånn er det bare, håper jeg kan sende faktura snart så jeg får inn litt ekstra men det ser dårlig ut kanskje i slutten av mai at det skjer for det tar lang tid å få blogg kronene over 500 kroner men det er jo bare å håpe at det blir i slutten av denne måneden men det er å ta i for hardt tror jeg.

 

Ønsker dere alle en fortsatt god påske denne siste dagen kos dere alle sammen så godt dere kan bedre får dere ikke gjort det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg