Får igjen på skatten jippi.

 

 

 

Jeg ble veldig glad da jeg åpnet skattemeldingen min i dag, jeg får igjen på skatten i år også det hadde jeg aldri trodd men jeg gjør faktisk det. Bedre å få igjen ett par tusen enn og få flere tusen i baksmell som jeg selv trodde, litt mindre enn det jeg fikk igjen i fjor men to tusen er bra det. Hva jeg skal gjøre med dem det veit jeg ikke enda, men som oftest så får jeg vel noen regninger så da skal de betales.

 

Ellers så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre med dem, får håpe det ikke tar så lang tid før de kommer inn på konto. Det kan jo hende de blir satt på sparing, i allefall halvparten av dem man får gjøre det så man får en buffer igjen. For det er ikke noen vits i å bruke dem på noen annen måte, jeg skal i allefall ikke leve livets glade dager det er ingen vits i det. Den gleden blir bare så kortvarig, som med all annen glede i livet hvis jeg får noen glede i livet. Kan jo ikke si det er så mange gleder i livet om dagen, men slik er det vel bare blir glad med det samme og fem minutter etterpå så er alt som ved sitt vante igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Så flott at du får igjen på skatten. Det føles alltid oppløftende ut. Da kan man unne seg å spinne noen drømmer om hva man kan bruke de til. Selv om realiteten sier noe annet. Dagdrømmer kan hjelpe oss gjennom vanskelig tider.
      Jeg får også igjen på skatten. Det er noen realiteter her og, men enn så lenge drømmer jeg litt om hva jeg kunne ha brukt de til om jeg ikke skyldte en krone i verden. Det er som ha en god drops i munnen som varer en stund. Noe som får en til å smile og nynne.
      Ha en riktig god dag!

      1. Jeg tenker sette halvparten på sparing og betale regninger med resten. Drømmer må man ha og kanskje man får realisert dem en gang i livet.

        Takk for en kjempefin kommentar.

        Ønsker deg en riktig god ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker og buker, ja det er kjempe greit at det gikk i pluss og ikke i minus som jeg hadde regnet med.

        Ønsker deg en riktig god ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg har også fått skattemeldingen idag, og får igjen et par tusen🙂 krysser fingrene for at mannen også får igjen, så vi ikke ender med 0 kr totalt.
      Jeg vil også sette pengene på sparekonto, kjekt å ha litt der. Da kan en spare til fremtidige gleder, for verden må vel bli normal igjen 😏

      1. Får da endelig håpe han får igjen også, for da blir det felles glede. Jeg skal sette deler av det på sparekonto, og betale noen regninger med resten.

        Ja etter hvert så blir vel verden normal igjen.

        Ønsker deg en riktig god ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg