Fant jeg fant.

 

 

 

 

 

Det hadde vært mange ute i den regntunge natten i natt for heldige meg fant 300 våte kroner på min tur i byen på morgenen i dag, det var deilige penger å finne, fant også to og en halv bærepose med tomflasker så det begynner å ta seg opp igjen på den fronten også. Så denne uken tilsammen har jeg funnet en søppelsekk full av tomflasker som jeg har satt ned i boden, skal ikke gå med dem før jeg har to sekker til for da har jeg så det blir noen hundre lapper. Det er langt unna det jeg pleier å finne på sommer ukene men det har jo tatt seg opp veldig mye, for det var utrolig lite å finne i vår månedene men det kunne man ikke regne med denne våren sånn som det har vært nå i år. Men det er utrolig deilig at det har tatt seg opp litt da for da kan det jo bli en del i år også, jeg er ett slikt menneske som ikke lar penger ligge å flyte rundt meg om det er kontanter eller tomflasker nei det tar jeg da med meg hjem har da ikke så mye å rutte med så jeg kan la det ligge å flyte rundt om i byen og parkene i byen nei ikke fader heller.

 

Så gå sine turer og tjene en slant på det i samme i samme slengen er jo ikke dumt, er jo så mye ute på tur så man kan faktisk tjene mye på å ta med seg tomflaskene i samme slengen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er godt å rydde opp når man tjener på det, ja jeg har hørt om den. Men nå som det er to kroner for de små og tre for de store flaskene så går det jo fortere å komme seg opp i gode summer i løpet av sommeren får en håpe og tro.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg