Fant det til slutt.

 

 

 

Hurra fant det til slutt der var det ikke enkelt å finne fram til det tannlege kontoret, husnummer er noe dritt i alle fall når tre nummer er i ett bygg og det var bygg 20 der var også veinummer 12 med flere. Nå blir det enklere å gå dit i morgen da jeg har time til tannlegen, etter nesten 45 minutters leting i dag så blir alt enklere i morgen.

 

Hadde vært enklere om de hadde blitt der de var før denne flyttingen, for nå er det lengre å gå og det er på ett helt ukjent sted og det er det ukjente som gjør meg enda mer engstelig enn det jeg pleier å være så to faktorer som gjør at jeg gruer meg ekstra til i morgen tannlegeskrekken og det ukjente pokker også.

 

Lag deg en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Er jo irriterende når de flytter og man leter i en evighet. Godt at du fant fram. Jeg skal på røntgen for hendene mine 22 sept, og det er i byen. Har ikke vært der før og tror jeg vet hvor i byen. Tenker det går bra likevel. Sykehuset har litt for lang ventetid. Lykke til i morgen, det går helt fint. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er utrolig irriterende at de har flyttet, ja jeg måtte lete i en hel evighet godt jeg ikke skulle gjøre dette i morgen. Lykke til og godt du fikk time til røntgen så fort som til den 22 september, du finner det nok når jeg fant denne hersens tannlegen i den labyrinten av ett bygg. Takk men jeg gruer meg så jeg føler meg faktisk syk så ille er det med denne tannlegeskrekken. Men det går nok det også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt du fant det – men søren så teit at de har flytta! Nok stress som det er å skulle til tannlegen! Masse lykke til i morra – jeg tenker på deg! Klem <3

      1. Ja det var faktisk kjempegodt, ja den flyttingen til nytt sted kunne de spart meg for. Ja nok stress i massevis er så ille at jeg føler meg syk har faktisk feber følelse, det har jeg hver gang jeg skal til tannlegen eller andre slike kontorer huff.

        Det skal/vil seg nok godt i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg