Er veldig i ulage i dag.

Jeg har ligget veldig mye på sofaen i dag for jeg er så utrolig værsjuk, har jo gått de turene som lille Elvis gutten min trenger. Det er så slitsomt når kroppen værker og det føles som hodet skal eksplodere, det går seg vel til det går nok ikke over før det været er over.

 

Hadde vel vært greit med tordenvær så det ble en bedre temperatur for det er jo 30,5 grader ute i skyggen på verandaen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Like værsjuk som jeg ofte er altså. Det er no dritt, det der. Det var meldt tordenvær her, og skyene var mørke. Men så ble de borte, så jeg vet ikke om de er på vei til dine trakter. Det er lummert her også. Har prøvd å gjøre litt i hagen, men det varte ikke lenge. Ble for varm.
      Du får ha god bedring da. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg