Er vel på tide snart.

 

 

 

 

Nå er det vel snart på tide å tenke på å finne senga, er ikke trøtt nok til det enda så da er det vel ingen vits i mener jeg da. Klokka sier at tiden er inne men kroppen sier noe annet, så det kan bli en lang kveld å natt hvis det fortsetter slik lenge.

 

Skal i allefall prøve om det snart blir uholdbart å holde øynene mine oppe lenger, håper det skjer før klokken er over 01.00 for da er det jo blitt langt på natt.

 

 

Jeg går i allefall til sengs klokken 00.00 så får en håpe at med litt lesing så blir det enklere, gjør det ikke det så er det bare å stå opp igjen det er slik jeg pleier å gjøre det hvis jeg ha slike netter.

 

Søvnløse netter er noe jeg er vant til, så dette er nesten en vane så det går helt greit det.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en fredfull og riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg