Er sliten i dag.

 

 

 

 

Sliten enda jeg ikke har gjort så mye i dag, har jo vært å fisket i dag også fikk fem stykk ørret i dag også. Det er godt med fisk i frysen som jeg kan lage fiskepinner av eller fiskekaker, eller bare rett og slett og slenge dem i stekepanna fisk er godt uansett kunne ha spist det hver dag.

 

Det regnet hele formiddagen her men så kom solen godt med en pause i regnet, men regn er jo bra fiskevær så det var jo godt det regnet mens jeg var ute i det ærendet.

 

I morgen starter vel dunkingen og sprengingen slitsomt men sant, godt jeg ikke skal være hjemme da for jeg skal på mestringssenteret da skal jeg på yoga og så skal jeg se om symaskinen er ledig. For hvis den er ledig så skal jeg begynne å sy litt, det har jeg ventet på en stund å få prøvd igjen jeg sydde mye før med en lånt maskin for vi har aldri hatt symaskin i huset synd men sant.

 

Nå skal jeg se litt til på tv så blir det senga her.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Fem i dag og to i går, de to i går fikk jeg på tre kast tok noe lenger tid i dag etter jeg fikk første på første kast. Men det er så fredelig og bare sitte på moloen og se utover vannet, får jo en sånn innvendig ro og det er så nydelig og bare sitte der å se regndråpene treffer vannet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Høres skikkelig idyllisk ut ved vannet, og at du har fått en del fisk! Kunne ha spist fisk hverdag altså! Gikk jo fint på Spleisen og nå har du nok penger til tannbehandlingen. Var hos legen og fått medisiner, øvelser jeg kan gjøre med armen og liste over fysioterapeuter. Gjør øvelser i mellomtiden, for det er nærmest håpløst med timer. Håper du fikk sydd i dag på mestringssenteret. Ønsker deg en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja der er virkelig idyllisk og rett og slett vakkert, fikk mye fisk nå har jeg en ukes middag jeg kunne ha spist fisk hver dag. Ja det gikk kjempefint skal til tannlegen på mandag gruer meg noe helt forferdelig men det blir jo bedre etterpå.

        Lege er noe jeg går lite til da må det være noe akutt, så jeg har ikke vært hos henne på ett år nå. Jeg fikk ikke sydd i dag men jeg har forberedt til tirsdag eller onsdag for da skal jeg dit igjen, skal dit på fredagen også da er det siste kursdag for yoga er ferie og stengt der i uke 29 og 30 da blir det lange dager men sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin helg og ikke minst en fin fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg