Er så irriterende.

Reklame | Bli Vakker.

 

 

 

Som jeg skrev i forrige uke så er det så irriterende at dette alarm selskapet SECTOR alarm ringer i eninga ja i alle fall en gang om dagen, de holdt tett i helga i alle fall godt var det jeg sa opp den kontrakten med dem så jeg har tre måneder å betale på den. Men så ringte dem igjen i dag og lurte på hvorfor jeg hadde sakt den opp, og de sendte en mail med nytt tilbud som jeg takket nei til finnes da så mange fine gode og billigere brann alarmer for det var kun det jeg brukte den til. Nå er det bare å vente å  se om de ringer igjen i morgen, nå får det være nok om dette og over til noe annet.

 

Nå skal jeg skrive litt om dagen i dag.

 

Dagen startet med litt frokost før jeg tok med meg handlelisten min for å handle inn for uka, det gjorde jeg tidlig på morgenen for jeg var hjemme igjen klokken 08.00. Fikk alt i hus som jeg trengt denne uke, kan jo bli en liten tur i butikken før helgen men det er bare hvis jeg trenger noen småting men håper ikke det blir slik.

 

Så ble det til at jeg gikk meg en tur og da jeg var på vei hjem igjen så ringte venninnen min det var veldig koselig, gikk opp til henne og skravlet over en kopp kaffe eller to det var godt for jeg hadde ikke drukket kaffe enda da hun ringte. Så gikk jeg opp på butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, så gikk jeg hjem igjen og da ringte disse som jeg skrev om øverst i innlegget irriterer meg enda den telefonen.

 

Så spiste jeg litt og har sittet og sett på tv siden da, er så godt å slappe av på kvelden med tv syntes jeg da.

 

Er vel en dag i morgen og da har jeg planer om å ta en tur på mestringssenteret for da er det en uke siden jeg var der i alle fall på trappa, er ikke alltid like enkelt å gå inn der for jeg føler noen ganger at jeg er i veien for andre når jeg er der og faktisk lurer på om jeg er bra nok. Noen ganger tenker jeg at en må være sterk for å være syk både fysisk og psykisk, men jeg er da ikke det for jeg føler meg noen ganger så liten og utrolig dum.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Anastasia Beverly Hills//Wella SP//Essie//EcoTools

 

 

 

11 kommentarer
    1. I morgen går du opp den trappa på mestringssenteret og inn døra!
      Du tar ikke opp plassen for noen, og har like mye rett til å være der som de andre.
      Jeg er nesten helt sikker på at noen blir glad for at akkurat DU kommer.

      1. Ja jeg skal gå opp trappa og inn på mestringssenteret, jeg veit at det er en dum følelse jeg har det at jeg tar opp plassen til andre men slik er det bare.

        Ja kanskje det er noen som blir glad for at jeg kommer ikke veit jeg, håper det er slik men jeg er redd for det motsatte.

    2. Frustrerende med selgere som ikke aksepterer et nei, noen ganger må man bare be de om å slette en i telefon listene de har.
      Enkelte ting klarer en bare hvis en tar små steg, i morgen klarer du sikkert å ta steget inn på mestringssentret.

      1. Jeg har ett avtale hos dem som jeg har sakt opp med virkning fra 1 september det er tre måneders oppsigelsestid hos SECTOR alarm, den ble for dyr å ha så jeg måtte si opp. Men så ringer dem og lurer på hvorfor enda jeg hadde skrevet hvorfor, og i mailen så skrev de at jeg skulle få ett tilbud med lavere sum og gratis i tre måneder den går jeg ikke på for å si det sånn.

        Ja enkelte ting kan være vanskelig, jeg skal nok klare det å gå inn på mestringssenteret men nå er det lenge siden sist jeg var der så da blir det vanskelig.

        Ønsker deg en kjempegod natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du tar ikke plassen til andre ved å gå inn på mestringssenteret. Håper virker at du går inn og koser deg med de tingene du liker og gjøre.
      De i Sector prøver og få deg tilbake. Blir som sønnen min,han sa opp avtalen med Allente og de sendte han e-post hver dag.
      Ønsker deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Nei i dag hadde vi to som var der god plass, så jeg ble ikke så lenge skal dit i morgen for da er det ikke tur som det var i dag.
        Det skal jeg gjøre i morgen da skal jeg kanskje male eller sy litt.

        Ja de prøver etter beste evne å overtale meg til å bli, men den går ikke jeg på igjen.

        Dagen har vært fin i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Håper du kom deg inn på mestrinssentere, sikkert hyggelig når du er der, ha en fin dag, sitter ute på terassen her, herlig, klem fra meg

      1. Tar en tur i morgen dit var der i dag og vi var to tilstede, blir sikkert koselig i morgen for da er de der alle sammen.

        Dagen har vært fin og jeg har vært mye ute i dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Håper du klarer hele trappa og helt inn i morra! Det blir helt sikkert veldig bra! Skjønner alle tanker – men – du er vel så viktig som mange andre – husk det! Håper du er kvitt alarm-folka nå….. grrr….. mange gode klemmer <3

      1. Ja jeg gikk inn i dag og der satt det en person som heller ikke forsto hvorfor det ikke kom noen, skal dit i morgen også da skulle det vist være vanlig dag der. Ja det blir veldig bra å komme i gang igjen. Ja disse tankene legger mange sperrer for meg, skal huske det for ja jeg er mye mer enn det folk ser eller ikke ser.

        I dag fikk jeg to mailer fra dem den ene var en bekreftelse på oppsigelsen og den andre var at jeg måtte ta kontakt hvis jeg ombestemte meg,

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg