Er oppgitt.

 

 

 

Ja jeg er faktisk oppgitt jeg skrev i et innlegg i går at min mor hadde falt ut av stolen sin , det venstre benet hennes som er lammet var feilstilt. Hun hadde hatt en forferdelig og smertefull kveld i går og natten hadde vært helt forferdelig grunnet store smerter, og i dag formiddag så ble hun sendt på sykehuset for å få det undersøkt beinet og ta røngen undersøkelser som viste at hun hadde et lårbeinsbrudd ikke lårhals brudd. Det er mellom lårhalsen og kneet, hun ble operert klokken 15.30 i dag så jeg skal opp til henne på sykehuset, var jo innom henne i dag også før operasjonen. Jeg spurte henne om hvordan hun klarte og falle ut av stolen for hun klarer jo ikke å lene seg framover uten hjelp, jo da hun hadde prøvd å få tak i vannflasken sin som sto for langt unna og i det hun fikk tak i den så var hun på vei ut av stolen og traff gulvet med et brak og de andre pasientene reagerte men ingen hadde klart å avverge det uansett. Jeg lovet jo dere å oppdatere dere om dette så jeg holder det jeg lover med dette innlegget.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
      1. Ja det er det for jeg veit hvor vondt det er og brekke noe, i mine yngre dager så hadde jeg klippekort på røngen og gipse avdelingen på det lokale sykehuset der vi bodde da jeg var barn.

    1. Huff og huff! Stakkars moren din <3 🙁 Når eldre blir utsatt for dette blir de satt tilbake, men takk og lov er de flinkere i dag enn de var før.

      Håper din mor kommer seg igjen, og at foten blir bra <3 <3 <3

      God bedring til din mor <3 <3 <3

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god romjulskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja de eldre blir satt tilbake av slikt, hun har jo hatt hjerneslag også. Hun er jo pleietrengende fra før men nå blir det jo enda verre en det var fra før.

        Det kan jo ta sin tid dette her da, det var den foten som ikke har noen funksjon fra før men hverdagen hennes blir vel enda vanskeligere enn den allerede er.

        Jeg skal overbringe den hilsen til henne i morgen når jeg skal til henne da blir hun glad.

        Nå er det roligere her skulle en stund tro det var nyttårsaften i kveld men ellers så har det vært en kjempefin kveld her. Ønsker deg og dine det samme en riktig god romjulskveld/natt.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg